Already Found It...

3.02.2010

im so excited ok...kenape ek? sebab aku da jumpe photographer yg akan mengambil gambar di saat2 bahagia kami...wow..bermadah plak....seriously aku ske style and edit si photographer ini..

Memang aku ske gile gambo ni.....gile cantek....and im meltingg gilew...


cantek kan kan

style pon cantek kan kan..tp maybe tgk org nyew juge...da org cantek for sure gambo cantek kan kan...huhu

cantek kan kan kan..gile aku melting weh...haha..harge pon berpatutan n sesuai ngan aku nyew budget..but im still in love with photoaura....cume diorg based kat kelantan...huwaaaaaaaaaaa.kalo la diorg based kat kl jew, kompem aku amek ko weh...sangat nanges tgk gambo2....last2 aku pon jumpe gambo yang nanges wat kali kedua..haha......kalau sesape yg berminat, sile la ke laman web mereka ok...http://cintadanmereka.fotopages.com/ ataupon http://cintaberbisik.fotopages.com/..tgk jgn tak tgk....kot kot la...korg berminat kan...ok la...tata

LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin