month to go....

4.05.2010

Askum semua....sorry gile lame tak update...kepada pembaca..if ade...there is alot of story nak di ceritekan..adoiyai...tapi..mane satu ek nak mulekan dulu nie..hehehe....ok ok....the besh part is....kami da dpt kebenaran berkahwin..kahkah...tu la paling syiok pon...yela..bende banyak kot nak kene setlekan....so kepada sesiapa yang mahu berkahwin...aku suggestkan, korg setle kan 2 bulan before nak kawen...supaya korg tak de kelam kabut sgt..hehe..then 1 more thing, ade org kate, HIV test tu tahan 1 bulan jew...ceis...padahal untuk 6 bulan..so, senang la kan...tade nak pening2......

so tu da setle satu bab.....the other bab, goodies utk semua tetamu yang hadir...sume da di beli kecuali nak menghias nyew, aiyak....banyak idea sungguh..bukan ape..tamau la banyak2 idea ..kang mcm membazir jew..yela...try sane, kang sume nak try..last2 over budget plak kan..so the main idea is, biar simple, berguna dan comey..kehkeh...so ini da setle da..cume hiasan masih dalam proses..." Oh My mom, next week saye tlg ye buat goodies...selame 2 minggu setengah berada di KL, sudah cukup la utk aku setle kan ape2 yng patut..kan kan..."...

So my dress untuk potong kek...hujung bulan ni amik..hopefully, that will give me more adorable hasil jahitan dari Unaisah...love all da design that she makes...ok...and my baju nikah also, maybe next 2 week..stil touch up2...so ini sume mcm da setle...baju sanding pon...hujung bulan nie g fitting n trus setle...oh ye, baju bertandang pon da setle, tgl nak g tangkap gambo untuk Banting n banner...fhew...kene pakai baju cantik2 dari boutique de...urm..tak ilang seri ke?? just kidding...so bab2 baju, make-up sume da setle la kot....

oo ye...my tudung for akad da di beli, kalo korg ske, g la kat turqoish jalan masjid india ataupon Ariani..memang cantik2 dan cun melecun..aku rembat untuk nikah jew..untuk sanding n majlis bertandang, adik aku nak li kan nanti...hopefully cantik juge..yela..tudung tu leh la di pakai after kawen pon..huhu.....

there here goes...my shoes for my big day....actually, i`m not intooo high heel..of course la...ketinggian my future hubby tak setinggi galah..so mcm tak sesuai lakan..so i choooosseeee flat for my akad nikah...bukan apew..that event pon mlm..so mcm hey, why should i buy expensive heel...and after that aku tak pakai...for what kan kan..so memang aku ade li heel cume sebagai standby jew...sebab nye, maybe leh di pakai tyme bertndang ataupon ke dewan..tu cume prepare jew...iye la..mane nak tau, my future hubby nampak tinggi plak tyme tu..hhahaha...

org kate, nak kawen nie.....mesti ade baju tido...iye ke? what im thingking is...heylo,..kain batik kan ade...aku pon ske pakai short...why not im wearing short only..kahkah...tapi....bile aku ke Quensbay....LASENZA buat markdown...pergh...there is alot merah jambu style ok..kahkah..aku kan gile pink...so aku li la...abis beratus kot..trus dpt jadi member card...kahkah..abis la..kalo bakal suami ku tau...esok ade le ngungkit...aiyok...underwear pon nak LASENZA...mahai tu..hahaha...so what....aku nak pakai cantik2...kahkah...opss..kene dgr ckp suami tu...

ape lagi nak aku kongsi ek...oo ye...pasal barang hantaran...urm..mase before hantar kat org untuk gubahkan...hati aku nak sgt wat sendiri...huuhuh...tp..apekan daye...mase cemburui aku..dgn keadaan aku dok di penang nyew...ko bayangkan..mcm ne aku nak wat ek..so my mom decide tu hantar dkt org jew...akak tu pon member maksu...so dpt la member price...ek yeke kak? tu aku je mandai..kahka..huhu....banyak tu nak pikir kan....

so bab mini pelamin pon da setle...tgl tgu org dtg nak pasang jew...bukan pelaim ye..mini pelamin jew..tu pon mak nak juga...ei...pening2.....terlalu banyak bende nak di buat nyew...maybe im the eldest kot...not sure la..she want a perfect wedding for me..aiyok...

inai plak...urm...not sure mane nak cari inai merah hitam...sape ade cadangan..bukan tamau pakai henna...cume...teringin nak yang simple n tahan lame jew...so ini still searching...

ooo ye...barangan mase akad nikah untuk membatalkan air semayang sudah setle...ooo lege...tp pojie lak tamau cincin..adoiyai...so kene cari barang de...akhir bulan nie la beli...

untuk membagetkan diri, aku dgn suke n riang ria membuat tag untuk godies nanti..kekeke....bg aku, aku tingin nak wat sesuatu yang memorable la untuk wedding aku...biarpon simple...tp cute..hahaha..

oo ye...all my flower girl, i buy u all something...hope u all will be happy on that..aku sebenar nye gugup jew..aku jalan sume tgk...so aku nak ade la flower girl..baru la aku berani berjalan di tgh2 org ramai.kahkah....so..sweettt..wek wek wek...

ape lagi ek...aku pon still ingat2 ape lagi yg kurang...ahaha..of course la bilik pengantin..kiki..bilikk ku akan di hias akhir bulan nie..ala..sehari sebelum pon ok..cume langsir2 sume nak di pasang la kan..tpi tu sume da ade..so tgu ajewla...

okla..ape2 nanti aku update lagi.....tata
LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin