2 Minggu Before our Wedding

4.21.2010



Hallo guys....long tyme no see huh...kali ni, aku nak membincangkan Tag untuk door gift korg utk tetamu yang hadir....ok before nie aku nah kate kan, aku nak prepare sendiri Tag nie..so akhirnya aku dpt la Gambar yang sesuai untuk aku edit...so perkara yg perlu di lakukan ialah,

1st = korang carilah gambar di mane saje di laman web yg sedia ade...so sape yg reti edit gune adobe ke, ape jenis editor picta, korg gune la bg lagi gempak dan mengikuti citarasa anda...

2nd = korg pon editkan la die menjadi size 144 x 144..ok..so jadi la kecil dan sesuai untuk di letakkan di goodies korg....yang ini aku nye Tag..ya i know, simple but aku soka..nak wat mcm ne kn..sungguh berpuas ati..

skang pon da bermcm2 jenis tag boleh di dapati di pasaran dan di Blog..kepada merea yg nak wat sendiri, maybe care aku ni leh membantu la serba sedikit..walaupon tak banyak kan kan...

ok la setle satu keje..setakat nie, goodies tgl 10%..hopefully sempat..siap before mgu terakhir..mgu terakhir hanye persiapan dalaman sahaje..opsss....cannot reveal here....

- My baju nikah pon da siap..n berpuas ati....tgl tudung masih tercari2..haha..cerewet betoi.....
- Baju sanding di boutique Arzue juge da setle....
- Masih menunggu Unaisah call for my bj potong kek...berie ok ade bj potong kek..euwwww...malu i...
- Kek perlu di tempah utk hantaran aku n pojie..yela..kek mane leh letak awal2..keke...mgu depan da leh tempah..tak pon mgu ni..kekeke..sape2 nak tempah kek founten (tatau eje), leh la tempah di secret recipe...sgt2 murah berbanding di kedai2 lain..puas ati juga...
- Inai...adoi...mane aku nak cari inai nie..ei.tape2 jgn risau2 kan..keke
- perhiasan bilik mgu terakhir baru di setlekan..mgu nie nak pasang segala langsir n mengelap segala kekotoran dan menghias bunge..ni aku nak wat sendiri..mencuba kekreativitian aku...

urm..ok la..if korg ade nak ty pape..silakan..okie dokie...tata
LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin