Perihal Tudung

4.25.2010

hallo...

ape perlu di story arini ek..perihal tudung...tudung nikah, tudung sanding, dan macm2 tudung la....so finaalllyyy aku da jumpe kesemua tudung utk majlis aku nanti..so di sini aku suggestkan kat korg la sape2 berkenan nak li tudung...utk tudung yg pebuh berwarna warni serta banyak manik2 nyew, korg leh la ke TURQUASH (tak sure eja), ade di jalan TAR berdekatan ngan HARISON dan juga di SACC Mall...tak pon korg gla ke SACC Mall, ade macm2 kedai tudung yg memang wat korg pening kepala...kakaka...tudung aku li utk nikah, nampak simple tp nice, sebab aku akan pakai ngan veil (di Buat sendiri)..so memang liyg simple...susah jugk nak pilih yg sesuai ngan citarase aku ni...

then untuk sanding n belah lelaki, aku amik keputusan li yg plain jew...sebb nak pakai veil yg penuh kerawang n mahkota...kakaka...kate raje sehari kan kan...so aku decide li yg plain...sejuk sgt kain de n sesuai ngan bentuk muka ku..yg penting, pas kawen leh pakai..hahaha...gasak la aku pakai banyak2 tudung tu...udah le aku bukan jenis pakai tudung mcm tu...hahaha....nasib plain..kalo manik bagai....kang org kate, kan ke office ka atau nak berjalan2..hahaha..ok...jumpe lagi
LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin