4.26.2010

bile di hitung2 hari, memang tak sampai 2 mgu ok...mcm tak caye la da nak kawen..maksud aku..mcm baru aritu je..pojie dtg merisik..then baru aritu je..gadoh2...petu pojie ajak kawen..aik..tup tup..next week je ok..perasaan aku..cukup la gundah gulana..tak terkata....aiyok...sedey, gembira..sume la...of course aku gembira kawen ngan bakal suami aku..tpi sedey, da tak dpt manje2 sgt ngan mak n abah....gado2 ngan adik aku..huhu..sussahh la nak describe perasaan tu..

so aku kene persiapkan segala yg penting...cukup2..bukan ala kadar..huhu...skang, kek sume da siap di order..tgl nak amikje...then, door gift, mak aku ngah siapkan utk vip...yg lain sudah setle..huhu.......bilik je lom siap...mgu depan balik..trus siapkan bilikkk...huwa...inai lagi tak di beli..kahkah..aku decide utk pakai inai biase jew..bukan ape...leh la adik aku n sedare lain tumpang pakai skali..mcm pakai beramai2....baru syiok...gile terharu..gile sedey..ok la..tata..sambung lagi
LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin